کتابخانه علوی

یوسف آباد

کتابخانه علوی

یوسف آباد

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

نشست آموزش و تهیه هنر تجمسی (کلاژ) از کتاب "نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری(ع)" اثر محمد مهاجرانی از انتشارات جمال در محل بخش کودک کتابخانه علوی برگزار گردید.

در قالب هنری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی افراد در تمامی گروههای سنی می توانند با استفاده از احادیث منتخب در کتاب «نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری علیه السلام در رشته های هنرهای تجسمی، دستسازه، داستان و شعر هنرهای دیجیتال متناسب با علاقه مندی خود شرکت کنند. اعضای کودک کتابخانه علوی نیز در نشستی اقدام به تهیه هنر تجمسی (کلاژ) نمودند .

 

۰ نظر ۰۸ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۴۳
فرزانه نصیری
چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ

دومین دوره جشنواره ملی کتابخوان در پناه نخل ها

سوم خردادماه ،سالروز آزاد سازی خرمشهر و جلوه گویایی از تاریخ دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه مردم ایران است؛ شهری که پس از ۳۵ روز پایداری در ۴ آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن درآمد اما سرانجام با ایثار و شهادت و از خودگذشتگی زنان و مردان غیور ایران زمین، پس از ۵۷۸ روز، در سوم خرداد ۶۱ از چنگال متجاوزان آزاد شد.

بر این اساس دومین دوره مسابقه کتابخوانی در پناه نخل ها، در گستره ملی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حس وطن دوستی، آشنایی کودکان ونوجوانان با الگوهای درخشان دوران دفاع مقدس، با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان برگزار می گردد.

 

اعضای کودک کتابخانه علوی نیز در نشستی به مناسبت سوم خرداد روزآزادسازی خرمشهر، کتاب پوتین عمو سرباز، نوشته راضیه مقدمی نیا را خوانش کردند و در مسابقه نقاشی شرکت نمودند.

 

۰ نظر ۰۳ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۴۷
فرزانه نصیری