کتابخانه علوی

یوسف آباد

کتابخانه علوی

یوسف آباد

بایگانی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۳ ب.ظ

معرفی کتاب مقتل گل سرخ

۰ نظر ۲۸ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۱۳
فرزانه نصیری
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶ ب.ظ

بگو «چگونه از دل حسین کندی؟»

بگو «چگونه از دل حسین کندی؟»

حکایتی از روایت مظلومیت و اقتدار بانویی است که اگر چه قرن ها است پیکر آسمانی اش زیر خاک پنهان است؛ اما هم چنان خورشید عالم افروزی است که به راه بندگی می تابد تا کسی در سیاه بازار پر از مکر این عالم راه را گم نکند.

۰ نظر ۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۶
فرزانه نصیری
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷ ب.ظ

کتاب رد نگاهت در آسمان

#معرفی_متنی_کتاب

کتاب رد نگاهت در آسمان

نویسنده :محسن عباسی ولدی

ناشر: آیین فطرت

«ردّ نگاهت راه آسمان» نیز مجموعه دل‌نوشته‌های کربلایی با هدف باز کردن پنجره‌های جدید رو به حماسه کربلاست که نویسنده در آن‌ها تلاش کرده مخاطب را به نگاهی عمیق‌تر به حادثه کربلا برساند. برقراری اتصال میان موضوعات کربلایی با موضوعاتی که در متن زندگی ما وجود دارد، از ویژگی‌های این کتاب است که باعث می‌شود متن‌ها رویکردی کاربردی به خود بگیرد.  

۰ نظر ۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۷
فرزانه نصیری
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ

📓کتاب علی اصغر نبود

#معرفی_متنی_کتاب

کتاب علی اصغر نبود نویسنده :محسن عباسی ولدی ناشر: آیین فطرت «علی، اصغر نبود» کتاب سوم از مجموعه حسینیه واژه ها است که گفتگویی میان حضرت رباب(س) و حضرت علی اصغر(ع) است. هدف این کتاب کم‌حجم، معرّفی حماسه کربلا برای کسانی است که آشنایی چندانی با این حماسه ندارند. فلسفه قیام کربلا در این کتاب، با درون‌مایه‌ای احساسی به تصویر کشیده شده است؛ البته به گونه‌ای که نه فلسفه قیام کم‌رنگ شود و نه احساس بر فلسفه قیام غلبه کند. این کتاب، جامعه غیرایرانی و غیرشیعه را نیز گروه هدف خود قرار داده؛

۰ نظر ۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۶
فرزانه نصیری