کتابخانه علوی

یوسف آباد

کتابخانه علوی

یوسف آباد

بایگانی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ق.ظ

مسابقه سراسری کتابخوانی نماز


ستاد اقامه نماز ، با همکاری استانداری و اداره کل

کتابخانه های عمومی و دستگاههای اجرایی استان

برگزار می کند

مسابقه سراسری کتابخوانی نماز

ستاد اقامه نماز استان زنجان همزمان با سراسر کشور و در راستای فرهنگ نورانی نماز و نهادینه کردن اهمیت و جایگاه نماز در بین خانواده ها و با رویکرد حمایت از والدین در استفاده از روشهای صحیح جهت دعوت فرزندان به نماز و پاسخ گویی به شبهات در این موضوع، با همکاری استانداری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سایر دستگاههای اجرایی، مسابقه کتابخوانی نماز از کتاب ” خانه بهشتی” را برگزار می کند

 

 

علاقمندان برای شرکت در مسابقه سراسری کتابخوانی نماز می توانند جهت تهیه کتاب و پرسشنامه به ستاد اقامه نماز استان و شهرستانها و یا کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه نمایند، همچنین جهت شرکت در بخش الکترونیکی و دریافت فایل PDF کتاب از طریق اپلیکیشن کتاب الکترونیک فارسی” طاقچه ” و همچنین وب سایتwww.namazportal.ir.      http://zanjan.namaz.  اقدام نمایند


۰ نظر ۱۹ مهر ۹۷ ، ۰۹:۳۳
فرزانه نصیری




اولین نشست کتابخوان مدرسه ای در سال 97  کتابخانه علوی در دبیرستان ولیعصر (عج) با حضور آقای والی مدیر دبیرستان ولیعصر(عج) برگزار گردید.


در این نشست 5 کتاب با موضوع های ادبیات و روانششناسی از سوی دانش آموزان به اشتراک گذاشته شد. زینب ندرلو، رویا نصیری، مبینا برادران ، مهدیس سعادتی ومبینا صفری به ترتیب کتاب‌های «دنیایی را تصور کن که» اثر برژیت‌ لابه، میشل پوش،مترجم عروج نیا، نشر آسمان خیال؛ «خواهران تاریک» به قلم مهدی رجبی، انتشارات افق؛ «چگونه دنیا را متحد کنیم» اثر برژیت‌ لابه، میشل پوش،مترجم ملکیان ، نشر آسمان خیال؛ «بی قرار» تألیف مریم جعفری، نشر پگاه؛ «افسانه» به نویسنده اعظم فرخزاد، انتشارات پگاه را به حاضرین معرفی کردند.

در پایان این نشست با اهدای هدایایی از معرفی کنندگان کتاب تقدیر شد.

گفتنی است، سلسله نشست‌های کتاب‌خوان با هدف بهره‌مندی علاقه‌مندان کتابخوانی از کتاب در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می‌شود. در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، دانش آموزان، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان به معرفی کتاب‌های خوانده‌شده خود می‌پردازند.

۰ نظر ۱۹ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۳
فرزانه نصیری
چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ

برگزاری مراسم گرامیداشت روز عصای سفید

به مناسبت گرامی داشت روز جهانی عصای سفید مراسمی در کتابخانه علوی برگزار گردید.


در این مراسم عضو توانمند نابینا حضور داشت که به معرفی کتاب برای سایر اعضا پرداخت .


۰ نظر ۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۰
فرزانه نصیری
سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ب.ظ

روز جهانی کودک در کتابخانه علوی

روز جهانی کودک مبارک
به مناسبت روز کودک، کتابخانه علوی به اجرای نمایش، قصه‌خوانی  و انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری  همچون نقاشی ، معرفی کتاب و شعر خوانی با اعضا کودک خود پرداخت.











۰ نظر ۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۸
فرزانه نصیری