کتابخانه علوی

یوسف آباد

کتابخانه علوی

یوسف آباد

بایگانی

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

ساعات کار کتابخانه در ماه مبارک رمضان

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان به اطلاع می رساند ساعات کاری کتابخانه های عمومی در ماه مبارک رمضان به شرح زیر می باشد:


روزهای زوج و پنجشنبه ها              8 الی 13:30

روزهای فرد                              13:30 الی 18:30

۰ نظر ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۷
فرزانه نصیری
پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

سومین نشست کتابخوان کتابخانه علوی به روایت تصویر

        



   


                                                                                                            

۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۲
فرزانه نصیری
پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ب.ظ

25 خرداد حضور پرشور اعضا در سومین نشست کتابخوان

سومین نشست کتابخوان کتابخانه علوی در تاریخ 25/03/1395 با حضور اعضا کودک و نوجوان در ساعت 16 برگزار گردید.

در این نشست 15 نفر از اعضا به معرفی کتاب مورد علاقه خود پرداختند. دو نفر از اعضا شرکت کننده در این نشست به معرفی کتاب اعترافات غلامان کتاب پیشنهادی نهاد کتابخانه های عمومی و کتاب منتخب جشنواره رضوی پرداختند.

در این نشست کتابهای جشنواره رضوی توسط کتابدار به شرکت کنندگان در نشست معرفی گردید و شرایط شرکت در مسابقه به آنها توضیح داده شد.

سومین نشست کتابخوان کتابخانه علوی دو ساعت به طول انجامید.



۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۹
فرزانه نصیری
پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

آغاز ثبت نام اینترنتی مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، با راه اندازی سامانه ثبت‌نام اینترنتی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی، امکان شرکت و ثبت نام اینترنتی در مسابقه این جشنواره از طریق سایت جشنواره و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ادارات کل کتابخانه های عمومی استانها فراهم شده است.

 

علاقمندان می توانند تا تاریخ 20 تیرماه 1395 از طریق آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی(http://portal.shamstoos.ir)و یا بوسیله لینک ثبت نام اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (www.iranpl.ir) و همچنین پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان(www.zanjanpl.ir) نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم و اطلاعات لازم اقدام نموده و سپس با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور انتخابی خود در بخش ویژه سامانه به 15 سوال مسابقه بر اساس گروه سنی خود دسترسی پیدا کنند.


طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره، به برگزیدگان علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی شامل << 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره؛ 8 جایزه ویژه برای 8 خانواده شامل: مبلغ 5 میلیون ریال برای خانواده اول و دوم دونفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده اول سه نفره، 10 میلیون ریال برای خانواده اول چهارنفره، 15 میلیون ریال برای خانواده اول پنج نفره و همچنین 5 میلیون ریال برای خانواده دوم سه نفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده دوم چهار نفره و 10 میلیون ریال برای خانواده دوم پنج نفره>> اهداء می شود.

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیستم تیرماه 1395 خواهد بود و داوری آثار نیز روز دهم مرداد ماه انجام و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.


۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۸
فرزانه نصیری